Meedoen

Wil je de stichting steunen in het bouwen van stenen huizen voor de allerarmsten in Sanya Juu? Dat kan en daar zijn we uiteraard erg blij mee!

Financiële steun

Je kunt een financiële bijdrage storten op rekeningnummer NL96RABO0311544576 bij de Rabobank t.n.v. Stichting Bouw Woningen Tanzania. De stichting is ANBI. Dat geeft je onder meer de zekerheid dat je je gift op je belastingaangifte in mindering kan brengen.We zijn enorm blij met iedere vorm van steun, alvast ontzettend bedankt!

RSIN: 8229.38.789

Meebouwen?

Je kunt uiteraard ook letterlijk je steentje bijdragen en meegaan naar Tanzania om een huis te bouwen. Een bijzondere ervaring! Je geeft een gezin een dak boven hun hoofd en je komt thuis met een voldaan gevoel. Wat zijn de ingrediënten voor de reis?

• Je verblijft twee weken in Tanzania.
  • In april en in oktober vertrekt een groep.
  • Je betaalt zelf de reis- en verblijfkosten.
  • Je levert een financiële bijdrage aan de bouw van een stenen huis. Uiteraard kun je deze inzamelen bij familie, vrienden, collega’s e.a. die graag willen helpen.
  • Je bent een doorzetter, flexibel, sociaal en je durft en kunt je handen flink uit je mouwen steken.
  • Een flinke dosis humor en enthousiasme maken het pakket compleet!

Uiteraard is er nog meer informatie beschikbaar de Tanzaniareis. Heb je belangstelling voor deelname? Neem dan contact met ons op. Je kunt daarvoor bellen met Martin Janssen, 06 – 11 17 40 63 of mailen naar mbcjanssen@gmail.com.